iPad schade melden

Schade, wat nu?

 

Geen zorgen! Een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje. U kunt op elk moment een schade melden bij de verzekering, die u heeft afgesloten bij de aanschaf van de iPad. Zij gaan daarna zo snel mogelijk aan de slag om het op te lossen.
 

Heeft u geen verzekering afgesloten, maar wilt u toch gebruik maken van onze reparatie service, dan kunt u een schademelding aanmaken bij QSX-Claims. De behandelingskosten zijn € 17,50 en u ontvangt een prijsopgave na het opsturen van de iPad. Bij deze keuze kan de iPad bij de ICT afdeling worden ingeleverd, en dient u zelf zorg te dragen voor een vervangend device.
 

Maak hieronder de keuze welke verzekering u heeft afgesloten om een juiste schademelding aan te maken!

 

Heeft u een iPad aangeschaft in het schooljaar 2016/2017/2018 of 2019? Dan heeft u de iPad aangeschaft via Smart2Scool met een eventuele verzekering bij QSX-Claims.

 

Indien het apparaat verzekerd is, ontvangt u na het melden van de schade een schadenummer. Met dit schadenummer kunt u de iPad inleveren bij de ICT afdeling op de betreffende CSW locatie.
Indien het apparaat verzekerd is, heeft de leerling recht op een leen-iPad vanuit CSW, deze wordt verstrekt vanuit de ICT afdeling voor een maximale periode van 4 weken.

 

Klik hier om een schademelding aan te maken bij QSX-Claims.
 

QSX Claims
Postbus 4029
7200 BA  ZUTPHEN
Telefoonnummer: 0575 74 6030
e-mail: info@qsx-claims.com

 

Heeft u een iPad aangeschaft in het schooljaar 2019/2020? Dan heeft u de iPad aangeschaft bij AMAC met een eventuele verzekering bij Harmony.
 

Via het klantenportaal van Harmony kunt u op elk moment uw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigingen. Ook kunt u hier direct een schademelding indienen.
Om gebruik te maken van het klantenportaal heeft u uw klantnummer nodig. Heeft u deze niet bij de hand? U kunt de schademelding ook telefonisch doorgeven via 010-206 86 86
 

Na het melden van de schade kan de iPad worden ingeleverd bij de AMAC-winkel in Middelburg. Bij het inleveren van de iPad ontvangt u een innamebewijs. Met dit innamebewijs kunt u een leen-iPad ophalen bij de ICT afdeling op de betreffende CSW locatie. De leen-iPad wordt verstrekt voor 7 werkdagen, de iPad wordt doorgaans binnen 3 dagen vervangen.