Eigentijds onderwijs

CSW helpt leerlingen te ontdekken wat hun talenten zijn! Waar zijn zij goed in? Waar liggen hun interesses? De school en de leerling trekken samen op, op zoek naar mogelijkheden en kansen. Daarom kunnen leerlingen kiezen uit veel verschillende niveaus, klassen, Talent Specials en extra programma's. De iPad is daarbij een handig en eigentijds leermiddel. Veel methodes op dit apparaat zijn modern, interactief en altijd actueel. Mede hierdoor bereiden wij leerlingen zo goed mogelijk voor op de wereld van nu én de toekomst.

De 21st century skills zoals samenwerken, creatief en kritisch denken, vaardig omgaan met ICT en mediawijsheid horen hier zeker bij. Op de iPad hebben leerlingen altijd hun boeken bij. Dat betekent een lichte schooltas. Verder hebben leerlingen zo de mogelijkheid om op elk moment hun cijfers en agenda te bekijken. Maar we doen niet alles online. Bij sommige vakken wordt het huiswerk gemaakt in schrift, evenals aantekeningen.

Lees meer over ons onderwijs op de pagina's van de vestigingen!