Schade, wat nu?

Geen zorgen! Een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje. U kunt op elk moment schade melden bij de verzekering, die u heeft afgesloten bij de aanschaf van de iPad. Zij gaan daarna zo snel mogelijk aan de slag om het op te lossen.

Heeft u geen verzekering afgesloten, dan bent u zelf verantwoordelijk voor het repareren van de iPad.

Maak hieronder de keuze welke verzekering u heeft afgesloten om een juiste schademelding aan te maken!
Heeft u een iPad aangeschaft in het schooljaar 2020 t/m 2023? Dan heeft u de iPad aangeschaft bij AMAC met een eventuele verzekering bij Harmony.

Via het klantenportaal van Harmony kunt u op elk moment uw polisblad en persoonsgegevens inzien en wijzigingen. Ook kunt u hier direct een schademelding indienen.
Om gebruik te maken van het klantenportaal heeft u uw klantnummer nodig. Heeft u deze niet bij de hand? U kunt de schademelding ook telefonisch doorgeven via 010-206 86 86.

Na het melden van de schade bij Harmony kan de iPad worden ingeleverd bij de AMAC-winkel in Middelburg. Let op: voor het inleveren bij AMAC dien je eerst een afspraak te maken met de winkel. Bij het inleveren van de iPad ontvangt u een innamebewijs. Met dit innamebewijs kunt u een leen-iPad ophalen bij de ICT afdeling op de betreffende CSW locatie. De leen-iPad wordt verstrekt voor 7 werkdagen, de iPad wordt doorgaans binnen 3 dagen vervangen.

Heeft u een iPad aangeschaft in het schooljaar 2016/2017/2018 of 2019? Dan heeft u de iPad aangeschaft via Smart2Scool met een eventuele verzekering bij QSX-Claims.

Alle apparaten die via Smart2Scool zijn aangeschaft zijn niet meer verzekerd. Wij adviseren u zelf een reparateur in de buurt te zoeken voor het repareren van de iPad.